zondag 25 november 2012

bloom

Donderdagavond was mijn scrapvriendin Agnes hier gekomen om te scrappen. Normaal gesproken is het meer kletsen dan dat we echt wat doen. Maar deze keer zijn we ook echt bezig geweest. Ik heb meerdere kaarten gemaakt waaronder de kaart die ik hier laat zien. Het bruine cardstock heb ik van Agnes gekregen omdat wij vonden dat het er zo mooi bij paste. Nogmaal bedankt Agnes! Ik vond het erg gezellig. En zeker weer voor herhaling vatbaar.
Met dit kaartje wil ik nog mee doen met de uitdaging rond op het Art journey blog. De challenge vind je  hier

1 opmerking:

  1. Judith dit is een erg mooie bijdrage voor de Challenge!! Leuk dat je meedoet !.. Mooie details.... mooi van kleurcompositie.. Super !

    groetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen!