zondag 21 april 2013

31 dagen oud

Vanmorgen de laatste hand gelegd aan deze lay out. De achtergrond is gemaakt met inkt en gesso. Wat een werk maar erg leuk om te doen. Normaal gesproken gebruik ik niet zo veel bloemen op mijn lay outs omdat mijn kinderen allemaal jongens zijn. En dan moet het natuurlijk wel stoer. Maar bij deze baby foto mocht het nog wel vond ik.

Ik wil met mijn lay out meedoen met de uitdaging van Dutch Card Lovers: uitdaging 182 Bloemen

Ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden!!


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel, kleuren ook top.
    En dan zo'n plaatje in het midden!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan je achtergrond in die zachte tinten. Mooi in contrast met de z/w foto.
    Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie lo en gave achtergrond en foto
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen!