woensdag 25 september 2013

een bescheiden kaartje

Ik heb voor een kennis een kaartje nodig. En volgens mij houdt zij niet zo van heel drukke kaarten. Vandaar dat ik het heel bescheiden heb gehouden. Rustige stempels gebruikt. De bloem is gemaakt met vellum, cardstock en ook nog een plastic hart. Ik vond het leuk om een keer zoiets te maken, vooral het bedenken heeft veel tijd gekost. Ik ben tevreden met het resultaat.





Met dit kaartje wil ik mee doen met Challenge 194 van Dutch Card Lovers en met de uitdaging van september: alles mag van De Creatieve Zebra

4 opmerkingen:

  1. Wauw! Dit is echt prachtig! Chic en elegant, ik hou hier van :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag zeker tevreden zijn. Het is een mooie niet te drukke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig resultaat, het is een echt een mooie kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen!